Se hvordan Nümph vækstede omsætningen med mere end 100%

Nümph, et dansk modebrand, søgte at forstærke deres B2C-webshop. Ved at bruge strategisk annoncering på sociale medier og konverteringsoptimering, skabte vi en omsætningsvækst på over 100%.

Om Nümph

Nümph er et dansk brand, som i næsten to årtier har udformet en særegen stil og stemme i modeverdenen. Kernen i deres designfilosofi er en vedvarende anvendelse af farverige, håndtegnede prints, unikke detaljer og en velafbalanceret fusion af feminine elementer med nutidens trends.

Det dedikerede team bag Nümph formidler en oprigtig varme og glæde, som reflekteres i hvert eneste stykke tøj de skaber. Dette jordnære og glædesfyldte ethos er mere end blot en del af deres brand; det er hjertet af deres identitet. Med hvert design håber Nümph at inspirere bæreren med en optimistisk livsanskuelse og sprede den positive energi, der kendetegner dem.

Udfordringen

Nümph har haft stor succes på B2B-markedet med utallige forhandlere i Danmark og flere europæiske lande. De havde et ønske om at gøre deres webshop til en central spiller på B2C-markedet, og havde brug for en stærk performance-partner for at gøre dette til virkelighed.

Vores mål

Vores mission var at hjælpe Nümph med at gøre indhug på B2C-markedet og bygge en profitabel e-commerce kanal fra bunden. Først skulle Danmark erobres, efterfulgt af et stærkt fokus på Holland og Tyskland. Alle tre markeder blev med succes indtaget.

Strategien

Med Nümphs evne til at skabe indtagende content fra deres photoshoots og tilpasse det til online annoncering, fokuserede vi på kontinuerligt at fremhæve nye sæsonvarer.

Vores primære platforme var Facebook og Instagram, hvor vi anvendte et komplekst setup til at teste forskellige målgrupper og kørte annoncer som Cross Border Business ads, så content og annoncetekst blev tilpasset brugerens lokation og sprog.

Snapchat-annoncering blev også integreret i annonceringsstrategien for at ramme forbrugeren på flere kanaler og samtidig udvide målgruppen.

Med et intensivt fokus på deres webshops var vi ikke blot rådgivere; vi implementerede også direkte tiltag for at konverteringsoptimere deres platforme og var proaktive i indsamlingen af leads til Nümphs e-mail marketing.

Resultater

  • Omsætningsstigning på 113%
  • Stigning i antallet af ordrer på 101%
  • Gennemsnitlig ROAS på 18,49x
Denne case er i samarbejde med Makerz.

Skal vi også vækste din virksomhed?

Vi kombinerer skræddersyede løsninger med dybdegående strategi og indsigt, så din virksomhed kan dominere det digitale landskab og opnå markante resultater.

Gode resultater fra day one!

Noél og hans team har, med deres dybdegående forståelse for annoncering, ikke kun leveret stærke resultater for os, men har også vist en unik evne til at arbejde tæt sammen med os, være i øjenhøjde og forstå vores behov. Deres proaktive tilgang, kombineret med nye idéer og villighed til at teste forskellige strategier gjorde en stor forskel for vores forretning.
Looja kan varmt anbefales herfra!
Mathias Bjørn
Digital Sales Manager, Nümph
Kundecases

Se vores cases

Arturel

2919% omsætningsvækst i millionomsætning og +10 nye markeder

Nümph

113% vækst i millionomsætning på 6 måneder

N’finity Beauty

Fra 6 til 17 klinikker og Danmarks største kosmetiske klinikkæde på 1 år

Polax

Fra ukendt webshop til markedsleder og anerkendt brand i et konkurrencepræget marked

Scroll to Top